Ei hassumpi päivä ollut tänään, töiden jälkeen menin salille sitten kävin tuttavani Arskan luona ohimenne kun oli matkalla sinne suntaan. Kirsin kanssa soittelin sillä menee ihan ok, nyt on mennyt niin kauan niin hyvin kaikki putkeen että on jo alkanut ihmetellä.  Mä olen nyt siinä tilanteessa että   jos samaa tahtia jatkuu niin olen enemmän kuin tyytyväinen. 

Sitten se avautumis osuus...

Mulla on nyt pitkästä aikaa terveemmät ihmissuhteet kuin mitä on vuosiin ollut, mä en tiedä missä nuo kaikki ovat aienmin olleet mutta näköjään se on niin että maisemanvaihdos auttoi TOSI paljon asiaa mulla on nyt enemmän ystäviä ja siis oikeita ystäviä enemmän kuin vuosiin, olenki tässä ihmetellyt että voiko muutto ja kaiken sen vanhan p....n taaksejättö todella parantaa elämää, ilmeisesti voi ja hyvä niin.